Головне меню
Головна
Мапа сайту
Новини
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Навчальні заклади району
Пошук по сайту
Веб-каталог
Накази та листи ВО
Файловий сейф
Лінки вузів
Статті відвідувачів
Фотогалерея
Друзі сайту
Наш форум
Гостьова книга
Державні закупівлі
Доступ до публічної ін-ції
Колегії ВО
Інклюзивна освіта
Реєстрація на чергу в ДНЗ
Школа
Розробки уроків
Сценарії для вчителя
Методичні рекомендації
Наші реферати
Дитячі організації
Обдарована дитина
ЗНО
Нормативно-правова база
Завантажити софт
Для Інтернету
Робота з документами
Графічні пакети
Адміністрування
Системні утиліти
Додаткові лінки

Головна arrow НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА


Як впроваджується «Нова українська школа» на Кіцманщині?

Про впровадження НУШ в Нижньостановецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Протягом року значна увага приділялась науково-методичному консультуванню педагогічних працівників щодо впровадження Концепції «Нової української школи». У навчальному закладі проведено:
нараду при директорові «Про впровадження Концепції «Нова українська школа» (вересень);
на загальношкільних батьківських зборах підготовлено презентацію (Нова українська школа. Простір освітніх можливостей (жовтень);
психолого-педагогічний семінар «Творчість педагога як запорука розвитку креативності дітей в умовах НУШ» (грудень);
засідання педагогічної ради «Про перші кроки реалізації та пріоритетні завдання НУШ» (січень) Цьому питанню було присвячене засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів (серпень,березень).
 
 

Про проведену роботу по НУШ Киселівському опорному загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів

1. Закуплено за кошти відділу освіти, молоді та спорту: комплект меблів для учнів (парти, стільці), мультимедійний комплекс, ноутбук, принтер, дидактичні матеріали.

2. Проведено за батьківські кошти поточний ремонт класної кімнати.

3. Придбано за кошти батьків: контейнери, килим, іграшки, телевізор.

4. Створено ігрову зону в рекреації для учнів 1 класу.

5. Зібрано нормативно-правову базу.

6. Оформлено стенд.

7. Розглядали питання на засіданні педради.

 

 

Брусницького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. І. Миколайчука щодо впровадження Нової української школи

У 2018/2019 н. р. в освітньому закладі було здійснено набір 32 учнів до 1 класів Нової української школи. Для успішного навчання й всебічного розвитку першокласників згідно з Концепцією Нової української школи, відповідно до наказу МОН України від 23.03.2018р. №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» обладнано навчальні приміщення, які поділено на осередки.

 

Навчальні приміщення 1-х класів НУШ обладнано за рахунок державної освітньої субвенції (32 парти, 32 стільці, 2 мультимедійні дошки, 2 проектори, 2 ноутбуки, 2 принтери зі сканером, набори «LEGO», мікроскопи, гербарії тощо). Ремонтні роботи проведено за добровільні внески батьків. Вчителі 1-х класів Флорескул Н.М. та Федорняк Л.А. навчальні класи обладнали необхідними навчально – методичними матеріалами. Всі вчителі які викладають в 1-х класах, пройшли онлайн курси на платформі «Edera» та очні курси з підготовки вчителів початкових класів, які викладають за програмами НУШ.

Питання впровадження НУШ було на постійному внутрішкільному контролі і заслуховувалось на батьківських зборах, методичному обєднанні вчителів початкових класів, методичній раді закладу освіти та нарадах при директорові. На базі шкільного методичного кабінету діяв постійний консультпункт для вчителів та батьків «НУШ: запитуєте – відповідаємо». У фоє закладу освіти обладнано мобільний стенд «Нова українська школа» та добірку матеріалів з питань впровадження НУШ: Закон України «Про освіту», Концепція Нової української школи, нормативна база, інструктивно – методичні матеріали» «НУШ в дії» тощо.

Освітній заклад працює над створенням нового освітнього простору. Так, у 2018/2019 н.р. створено новий кабінет біології, який забезпечено необхідним наочним та лабораторно – навчальним матеріалом, комп’ютерною технікою, мультимедійною дошкою (на суму 100 тис. грн.), що дає можливість широкого використання нових ІТ – технологій.

Станом на 13.06.2019 року провелися ремонтні роботи приміщень для 2-х, 1-го класів НУШ і навчальні кабінети готові до у 2019/2020 н.р.

 

 

Про впровадження"Нової української школи" в Драчинському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Коли ми чуємо про реформи в певних галузях, вже традиційно очікуємо більше негативу, ніж позитиву. Бо теоретично все мало б бути добре, а на практиці так, здебільшого, не відбувається. Чи змінить цей стереотип реформа освіти, яку називають «Новою української школою»?
 
 

Першокласники Драчинського опорного ЗЗСО за новими одномісними партами.

 

Щодо впровадження «Нової української школи»

у Драчинецькому опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів

З метою реалізації основних положень Концепції «Нової української школи» у закладі розроблено та затверджено заходи щодо модернізації роботи початкової школи.

На виконання наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 30.01.2018 №39 «Про організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників щодо роботи в умовах Нової української школи» та з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів майбутніх 1-х класів щодо реалізації завдань нового Державного стандарту початкової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти, пройшли курси підвищення кваліфікації 6 педагогів.

Учителі початкових класів пройшли дистанційний курс на платформі EdEra (усі отримали сертифікати про проходження курсової перепідготовки), 2 вчителів пройшли курси щодо впровадження інклюзивного навчання у початковій школі.

На виконання наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації від 13.05.2019 № 242 «Про організаційні питання щодо навчання директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа», директор закладуМар’яна Семенівна Незнайко брала участь у навчальній очній сесії з підвищення кваліфікації, відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа».

Дане питання розглянуто на засіданнях методичної ради, МО, педагогічної ради Драчинецького опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

Питання Нової української школи у закладі обговорювалося на:

засіданнях педагогічної ради;

засіданнях методичних комісій вчителів початкових класів;

нарадах при директорові.

Видано ряд наказів:

«Про організацію освітнього простору Нової української школи у 1 класах»;

«Про затвердження плану заходів на 2018/2019 рік із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»;

«Про організацію освітнього процесу закладу в 2018/2019 н.р.»;

«Про адаптацію першокласників до шкільного життя»;

«Про організацію освітнього процесу в 1-х класах»;

«Про наслідки проведення адаптації першокласників до шкільного життя».

Проведено засідання обласного навчального семінару директорів шкіл Чернівецької області на тему: «Роль директора школи щодо реалізації Концепції «Нової української школи».

За державні кошти придбано майже парти, проектори, ноутбуки, принтери, набори LEGO, компаси шкільні, мікроскопи, лупи.

За батьківські кошти придбано сучасні меблі для зони відпочинку, контейнери для роздаткового матеріалу, класні дошки, дидактичні матеріали

В усіх класних кімнатах першокласників було проведено ремонтні роботи на загальну суму 22,00 тис. грн. за батьківські кошти.

Для комфортної роботи педагогів обладнано сучасне робоче місце, закуплено столи та стільці за державні кошти.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» від 23.03.2018 року № 283 у класних кімнатах створено 8 осередків:

Осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями.Змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки/флі пчарти/стенди

тощо.

Осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор.

Осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та місцем/стендом для змінної виставки дитячих робіт.

Куточок живої природи.

Осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами- пуфами, подушками з м’яким покриттям.

Дитяча класна бібліотечка.

Осередок вчителя, оснащений столом, стільцем комп’ютером, полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного матеріалу.

Заклад працює за освітньою програмою для початкової школи «Інтелект України».

Вчителі 1-х класів забезпечені календарно-тематичним плануванням, модельними програмами, методичними посібниками «Порадник для учителя», посібниками з використання LEGO: «Гра по-новому, навчання по-іншому», «Шість цеглинок».

Відповідно до наказу № 924 від 20.08.2018 р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі» в закладі освіти наявні свідоцтва досягнень учнів, в яких зафіксований проміжний звіт. Для забезпечення формувального оцінювання учнів перших класів, учителі використовують портфоліо.

Учні 1-х класів забезпечені підручниками та зошитами.

 

Відбулося навчання менеджерів сучасних закладів освіти відповідно до вимог «Нова українська школа»

З 25 по 27 травня проводилося навчання директорів закладів загальної середньої освіти Кіцманського району відповідно до вимог «Нова українська школа» на базі трьох локації: Романковецької гімназії Сокирянського району, Мамаївського ЗЗСО І-ІІІ ст. Мамаївської сільської ради Кіцманського району та Новоселицької гімназії.

Навчання проводили тренери, підготовлені на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти, під керівництвом регіонального тренера, завідувача НМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Наталії Куриш.

Директори мали можливість ознайомитися із алгоритмом організації фінансової автономії у закладі освіти, стратегічним плануванням закладу, створенням наставництва і підтримки педагогів, використанням проектних технологій та веб-ресурсів в управлінській діяльності керівника, організації роботи опорного закладу, налагодження моніторингу та само моніторингу діяльності закладу загальної середньої освіти, використання формального оцінювання учнів та побудова освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.

Підсумком проведеного навчання буде проходження тестування і отримання сертифікатів.


Глиницького ЗЗСО І_ІІ ступенів про стан реалізації виконання основних положень Концепції «Нова українська школа»
На сучасному етапі розвитку суспільства відбувається реформування освітньої галузі. Головна мета нововведень – створення Нової української школи, осередку знань і можливостей для самореалізації та всебічного особистісного розвитку кожної дитини.
З метою надання якісних освітніх послуг у державі впроваджується новий Закон України «Про освіту», триває реалізація заходів, передбачених розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року» та від 13 грудня 2017 р. № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Практичне втілення концепції Нової української школи передбачає ґрунтовне впровадження нових освітніх стандартів, програм, створення нового освітнього середовища, підвищення кваліфікації педагогічних працівників – безпосередніх носіїв новацій.
З метою реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа» в Глиницькому ЗЗСО І-ІІ ступенів упродовж 2018/2019 н.р. здійснено низку заходів щодо модернізації роботи початкової школи:
упродовж 2018 року пройдено курси підвищення кваліфікації вчителями початкових класів, заступника директора з навчально-виховної роботи для роботи в умовах Нової української школи;
учителі початкових класів та адміністрація школи пройшли дистанційний курс навчання на платформі EDERA;
дане питання розглядалося на засіданнях педагогічної ради (протокол №1 від 31.08.2018 року «Нова українська школа – ключова реформа МОН України»; протокол №3 від 10.01.2019 року «НУШ: перші кроки реалізації та пріоритетні завдання»);
питання впровадження основних положень Концепції НУШ обговорювалося на нарадах при директорі («Про організацію освітньої діяльності в 1 класі у 2018/2019 н.р.», «Про результати адаптації учнів 1 класу НУШ до навчання в закладі», «Про виконання Плану заходів з реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа» у 2018/2019 н.р.»);
детально вивчено, проаналізовано та прийнято ряд рішень щодо організації освітньої діяльності в 1класі НУШ на засіданні ШМО вчителів початкових класів (протокол №1 від 30.08.2018року «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в ЗЗСО навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 н.р.»; протокол №2 від 15.11.2018 року «Щоденні 5. Читання для себе», «Взаємовідвідування уроків у 1 класі»; протокол №3 від 21.02.2019 «Ранкові зустрічі у 1 класі», «Педагогіка партнерства», протокол №4 від 18.04.2019 «Умови реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти»; «Щоденні 3 на уроках математики»);
проведено методичні заходи з педагогічними працівниками:Консультаційний пункт для вчителів: «Нова українська школа – простір освіти для сучасних українців» (упродовж навчального року);
Круглий стіл «Концептуальні засади формування творчої особистості відповідно до вимог НУШ» (жовтень);
Семінар-практикум «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції «Нова українська школа» (грудень);
Педагогічний практикум: «Нова українська школа»: нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках» (березень);
питання реалізації основних положень НУШ упродовж навчального року перебувало на постійному контролі адміністрації закладу:
наказ №265-о від 12.11.2018 «Про результати адаптації учнів 1 класу до навчання в НУШ»;
 
наказ №22-о від 06.02.2019 «Про затвердження плану заходів на 2019 рік із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»;
наказ №89-о від 18.04.2019 Про результати моніторингу вивчення стану організаціїта змісту освітнього процесу в 1 класі відповідно доКонцепції Нової української школи».
 
 
 
 

Реалізація Концепції НУШ у Білянському НВК

НУШ – це школа радості, безпечна школа, дружня до дитини. Педагоги Білянського НВК старалися робити все, щоб наші діти це відчули. Були розроблені заходи щодо реалізації Концепції НУШ. Питання НУШ розглядалося на педрадах (серпень, квітень) та нарадах при директору (вересень, грудень, березень). Забезпечена наступність в роботі дошкільної групи і школи. Добре налагоджена робота ШМО, де також розглядається питання НУШ та наставництво.

В класі зроблено якісний ремонт, створено нове освітнє середовище, облаштовані осередки. Для обладнання першого класу багато коштів було виділено відділом освіти, молоді та спорту, а частину обладнання закуплено за благодійні внески батьків, спонсорів та багато виготовлено вчителями. Навчання в початковій школі – це спільна праця вчителя, батьків і дитини. Проведена серія відкритих уроків для батьків. Вчителі намагаються розв’язувати проблеми, критично мислити. Панує атмосфера творчого пошуку. Урізноманітнювати діяльність допомагають нові засоби навчання, наприклад, лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності. Вчителька першого класу навчає дітей через гру. Головна ідея – компетентнісне навчання. Систематично проводяться ранкові зустрічі, робота в групах, в парах. Серед позитивних змін – інтегровані уроки. Діти мають право на помилку. Застосовується формувальне, а не каральне оцінювання.

Цікаво проводились виховні заходи. З радістю діти подорожували рідним селом, пізнаючи багато нового.

 

 

 


 

 

 

 
 





 

(c) Відділ освіти Кіцманської районної державної адміністрації, 2007-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на www.kts-osvita.org.ua обов'язкове!
Якщо є авторські претензії до матеріалів, то звертайтесь за адресою